Disq Club

outdoorclub2

Wat is de Disq Club?

Vind jij het fijn om in een klein groepje je eigen grens op te zoeken door middel van krachttraining? De Disq Club biedt het jou. Disq is de workout die je bij je draagt. Met een heupgordel, enkelbandjes en een verbinding hiertussen train je overal alle spieren van je lichaam. Je hebt zelf de controle over de weerstand en zwaarte. Bekijk eens het demo-filmpje.
Hanneke begeleidt jou op een energieke manier in kracht, krachtuithoudingsvermogen, coördinatie én plezier in knallende workouts.

De groep bestaat uit maximaal 18 deelnemers, voor optimale aandacht en specifieke training.

DISQ

Wanneer is de trainingsmogelijkheid?

Donderdagavond van 19.45-20.45 uur. We trainen op verschillende locaties in de wijk Meerhoven.

De kosten zijn €31,- per maand voor 1x training in de week. Dit bedrag wordt in de 1e week ná de maand van deelname geïncasseerd. Hiervoor machtig je SportClub Meerhoven middels een formulier dat je bij de eerste training invult.

Ben je een nieuw lid? Doe gewoon een keer mee met een GRATIS proefles of meld je aan voor maar €15,50 voor de eerste 3 maanden.

Disq close up 2Naamloos

Kijk hier naar een promotiefilmpje van Disq

Meld je aan voor Disq Club

Naam*
Telefoon:*
Adresgegevens;*
Ik wil me inschrijven voor*
Algemene voorwaarden*
Type the characters you see here:

Lees hier meer over de Disq;
Disq

Algemene voorwaarden SportClub Meerhoven